Ta KhmauBerapa banyak pengubah kotakPersekitaran kerja dan mod kegagalan

  • masa pelepasan:2022-08-13 13:23:49
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:222
  • Penerangan pantas:

    Ta Khmau,Selepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan ai

Kandungan artikel

Selepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

Ta KhmauMengukur dengan tepat kebelakangan setiap fasa angin dan melakukan pengukuran. Jika ada perbezaan besar,Ta KhmauInspection contents of dry-type transformer, ia adalah kesalahan umum angin. Kemudian melakukan pemeriksaan penampilan inti besi, cat bahagian yang rosak.

Pembuat pengubah kuasa

NahualaSegel kebocoran minyak

Solusi bunyi pengubah jenis kering

Akhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam,Ta KhmauPerlindungan penukar tenggelam minyak, dengan kekuatan dan ketat yang baik, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.


Ta KhmauBerapa banyak pengubah kotakPersekitaran kerja dan mod kegagalan



Dry type transformer factory

Penukar jenis kering biasa adalah peralatan elektrik yang penting, dan tekanan terus diatur. Namun, kerana keperluan tertentu, penukar jenis kering juga akan meningkatkan tekanan,Ta KhmauPengubah kuasa penyimpanan tenaga 35kV, dan seluruh proses meningkatkan tekanan sangat kompleks, dan terdapat banyak prinsip.

Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.

Sedia dan efisienDari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.

Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.


Ta KhmauBerapa banyak pengubah kotakPersekitaran kerja dan mod kegagalan



Bunyi dalam kes kegagalan fasa

permintaanKemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, dan kemudian lukis sampel minyak.

Jaga-jaga untuk operasi percubaan penghasil pengubah kuasa

Segel kebocoran minyak

Ta KhmauSebab api dalam pengubah kuasa

Permukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.

Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.

SoigniesMaklumat produk lain
  • Lexington-FayettePembuat bimbit jambatan naik hidraulikKaedah menimbang

    Lexington-FayettePembuat bimbit jambatan naik hidraulikKaedah menimbang

  • Lexington-FayettePangkalan platform meningkatPerkhidmatan yang sangat baik

    Lexington-FayettePangkalan platform meningkatPerkhidmatan yang sangat baik

  • DoncasterPengubah jenis kering 125kvaFaktor yang mempengaruhi perubahan harga

    DoncasterPengubah jenis kering 125kvaFaktor yang mempengaruhi perubahan harga

  • SligoPlatform angkat hidraulik 3-meterSebutharga

    SligoPlatform angkat hidraulik 3-meterSebutharga

  • SligoEmbedded boarding bridge9 mata penyelenggaraan harian

    SligoEmbedded boarding bridge9 mata penyelenggaraan harian

  • SergeJembatan pengangkutan profesionalApakah syarat-syarat projek

    SergeJembatan pengangkutan profesionalApakah syarat-syarat projek

  • SergePembuat jambatan naik bimbitMengapa memerlukan peneguhan

    SergePembuat jambatan naik bimbitMengapa memerlukan peneguhan

  • SergePembuat flipper automatikBuka jalan menuju perubahan pasaran

    SergePembuat flipper automatikBuka jalan menuju perubahan pasaran

  • segera:Peringatan: Maklumat Ta KhmauBerapa banyak pengubah kotakPersekitaran kerja dan mod kegagalan memberi anda Ta KhmauBerapa banyak pengubah kotakPersekitaran kerja dan mod kegagalan oleh syarikat kami, perkhidmatan Ta KhmauBerapa banyak pengubah kotakPersekitaran kerja dan mod kegagalan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Ta KhmauBerapa banyak pengubah kotakPersekitaran kerja dan mod kegagalan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Ta KhmauBerapa banyak pengubah kotakPersekitaran kerja dan mod kegagalan. Ta KhmauBerapa banyak pengubah kotakPersekitaran kerja dan mod kegagalan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Ta KhmauBerapa banyak pengubah kotakPersekitaran kerja dan mod kegagalan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!