AgraKontrak penyelamatan pengubah kuasaStandard Kualiti

  • masa pelepasan:2022-08-14 17:42:30
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:713
  • Penerangan pantas:

    Agra,Penyebar bunyi pengubah jenis keringSyarikat pengubah jenis keringAgraKeperlawanan mendarat, tegangan tinggi dan teganga

Kandungan artikel

Penyebar bunyi pengubah jenis kering

Syarikat pengubah jenis kering

AgraKeperlawanan mendarat, tegangan tinggi dan tegangan bawah tidak boleh kurang dari % (m & omega;) nilai asal. Perbezaan diantara nilai rata tiga fasa pengukuran tahan membelakang pada suhu yang sama tidak boleh melebihi %, yang tidak boleh melebihi % dibandingkan dengan hasil pengukuran yang tepat terakhir.

Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

KidodiAnalisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?

Sebelum impuls tiada muatan ditutup, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.


AgraKontrak penyelamatan pengubah kuasaStandard Kualiti



Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

Semasa operasi pengubah, nilai perlahan wayar mendarat akan diukur dengan tepat setiap dua tahun.

Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.

hak sifatSemasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu,AgraTermometer pengubah terbenam minyak,AgraPengatur tenggelam minyak,AgraPenukar jenis kering seri SC, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

AgraSebelum tiada kesan muatan ditutup, tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar, dan sirkuit isyarat data relay kenderaan uap akan disambung secara sementara dengan sirkuit tarik-masuk.

Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

Sebab api dalam pengubah kuasa

SoigniesMaklumat produk lain
  • JinzhongPenghasilan jambatan naikSeberapa besar kesannya

    JinzhongPenghasilan jambatan naikSeberapa besar kesannya

  • OluJembatan boarding mudahHarga keseluruhan dijangkakan

    OluJembatan boarding mudahHarga keseluruhan dijangkakan

  • OluPlatform angkat hidraulik bergerak jenis guntingApa kelebihan yang tidak dapat diganti

    OluPlatform angkat hidraulik bergerak jenis guntingApa kelebihan yang tidak dapat diganti

  • OluPembuat flipper automatikPenurunan inventori sosial telah dipercepat

    OluPembuat flipper automatikPenurunan inventori sosial telah dipercepat

  • Belaya TserkovNilai perlawanan api bilik pengubah kuasa tenggelam minyakPeranan kekuatan mekanikal

    Belaya TserkovNilai perlawanan api bilik pengubah kuasa tenggelam minyakPeranan kekuatan mekanikal

  • GuangdongPlatform angkat hidraulik mengangkat lif kargoBahagian struktur pengetahuan penyelenggaraan

    GuangdongPlatform angkat hidraulik mengangkat lif kargoBahagian struktur pengetahuan penyelenggaraan

  • GuangdongPlat besi jambatan naikTiga titik operasi yang anda tidak tahu

    GuangdongPlat besi jambatan naikTiga titik operasi yang anda tidak tahu

  • MaceJembatan boarding platformPilih ciri-ciri perkara utama

    MaceJembatan boarding platformPilih ciri-ciri perkara utama

  • segera:Peringatan: Maklumat AgraKontrak penyelamatan pengubah kuasaStandard Kualiti memberi anda AgraKontrak penyelamatan pengubah kuasaStandard Kualiti oleh syarikat kami, perkhidmatan AgraKontrak penyelamatan pengubah kuasaStandard Kualiti dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk AgraKontrak penyelamatan pengubah kuasaStandard Kualiti, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian AgraKontrak penyelamatan pengubah kuasaStandard Kualiti. AgraKontrak penyelamatan pengubah kuasaStandard Kualiti di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di AgraKontrak penyelamatan pengubah kuasaStandard Kualiti, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!