CimahiPembuat pengubah kuasaLebih banyak kegunaan untuk pelindung

  • masa pelepasan:2022-08-16 10:19:25
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:138
  • Penerangan pantas:

    Cimahi,Apabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat

Kandungan artikel

Apabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir,CimahiPengubah litar, bunyi tidak akan berubah seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:

Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

CimahiJika input penukar jenis kering merupakan bekalan kuasa penukaran bertukar, tenaga output adalah secara langsung proporsional dengan nisbah putaran koil bagi koil solenoid input. Jika anda menggunakan bateri boleh dimuatkan semula, kerana ia adalah DC, tambahkan sirkuit dalam sirkuit kuasa input untuk mengubahnya menjadi tekanan yang berubah secara terus menerus. Dengan cara itu DC yang bertukar boleh dicapai pada output.

Spesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega;, Menurut undang-undang Ohm, apabila lapisan pengasingan rosak, arus hanya / dari total aliran semasa, untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan, semakin kecil resistensi, dengan kata lain, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.

EssaouiraSetelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.

Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.


CimahiPembuat pengubah kuasaLebih banyak kegunaan untuk pelindung



Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

Jaga-jaga untuk operasi percubaan penghasil pengubah kuasa

Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

Harga yang boleh diterimaSebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

Solusi bunyi pengubah jenis kering

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.


CimahiPembuat pengubah kuasaLebih banyak kegunaan untuk pelindung



Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak,CimahiDimensi garis luar bagi pengubah jenis kering 2500kVA, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

Jabatan PemasaranJika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

Pertama-tama use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat, ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan, terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu, pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi), ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius, dan operasi percubaan akan dihentikan.

Apabila pengubah kuasa berfungsi dengan muatan penuh, ia tidak hanya akan meningkatkan pelaburan projek awal, tetapi juga membuat pengubah berfungsi dengan muatan penuh atau muatan untuk masa yang panjang, mengurangkan faktor kuasa dan meningkatkan kehilangan Internet. Operasi seperti ini bukanlah pembangunan ekonomi atau saintifik.

CimahiGaris sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

Langkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan,CimahiModel pengubah tenggelam minyak, kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan, model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas, tetapi terdapat banyak kaedah pengiraan.

Selepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.

SoigniesMaklumat produk lain
  • PurmerendContainer Jembatan NaikFaktor kelemahan pasaran secara keseluruhan

    PurmerendContainer Jembatan NaikFaktor kelemahan pasaran secara keseluruhan

  • PurmerendPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterMeningkatkan kesukaran permintaan

    PurmerendPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterMeningkatkan kesukaran permintaan

  • PurmerendPlatform mengangkat menegak bebas halanganKomposisi dan fungsi

    PurmerendPlatform mengangkat menegak bebas halanganKomposisi dan fungsi

  • EmmenKapasiti muatan berlebihan dan masa pengubah yang ditenggelamkan minyakPunca kakisan permukaan

    EmmenKapasiti muatan berlebihan dan masa pengubah yang ditenggelamkan minyakPunca kakisan permukaan

  • NingxiaTrak platform angkat hidraulik elektrikPembangunan yang pelbagai meningkatkan daya saing pasa

    NingxiaTrak platform angkat hidraulik elektrikPembangunan yang pelbagai meningkatkan daya saing pasa

  • NingxiaTanda jembatan naik bimbitPrestasi menjadikan prospek pasaran masa depannya sangat dinanti-na

    NingxiaTanda jembatan naik bimbitPrestasi menjadikan prospek pasaran masa depannya sangat dinanti-na

  • MesaCustomized hydraulic fixed boarding bridgeApa kerja penerimaan yang perlu dilakukan

    MesaCustomized hydraulic fixed boarding bridgeApa kerja penerimaan yang perlu dilakukan

  • MesaPlatform mengangkat selai aluminium elektrikPenjimatan tenaga dalam rawatan kumbahan

    MesaPlatform mengangkat selai aluminium elektrikPenjimatan tenaga dalam rawatan kumbahan

  • segera:Peringatan: Maklumat CimahiPembuat pengubah kuasaLebih banyak kegunaan untuk pelindung memberi anda CimahiPembuat pengubah kuasaLebih banyak kegunaan untuk pelindung oleh syarikat kami, perkhidmatan CimahiPembuat pengubah kuasaLebih banyak kegunaan untuk pelindung dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk CimahiPembuat pengubah kuasaLebih banyak kegunaan untuk pelindung, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian CimahiPembuat pengubah kuasaLebih banyak kegunaan untuk pelindung. CimahiPembuat pengubah kuasaLebih banyak kegunaan untuk pelindung di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di CimahiPembuat pengubah kuasaLebih banyak kegunaan untuk pelindung, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!