KisaranPengubah jenis kering 480vRawatan penyelenggaraan permukaan

  • masa pelepasan:2022-08-16 15:58:43
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:311
  • Penerangan pantas:

    Kisaran,Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar,Kisar

Kandungan artikel

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar,KisaranBagaimana dengan meter pengubah kotak, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Selepas memegang bolt longgar, segel flange, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.

KisaranIa dipahami bahawa di China, S Series lossless distribution transformers were selected in China to replace the high energy consumption transformers of jb- and jb - Specifications operating in the power network at that time. Sejak abad ke-, grid tenaga bandar telah diubah di seluruh negara, dan pengubah distribusi S telah digunakan untuk menggantikan S Series. Pada tahun-tahun terakhir, komoditi S dan S dipilih secara perlahan-lahan dalam kuantiti besar dalam perubahan rangkaian kuasa bandar dan pedesaan di China, dan kerugian muatan penuh mereka adalah % - % kurang daripada yang perubahan S.

Untuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.

Kosan-upPermukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.

Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.


KisaranPengubah jenis kering 480vRawatan penyelenggaraan permukaan



Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

Orang yang bertanggung jawab atas pembuat pengubah berkata bahawa kerana bahaya bahan-bahan mentah dan faktor lain, biaya pengubah-pengubah penyimpanan tenaga jauh lebih tinggi daripada yang pengubah tradisional,KisaranName, dan faktor harga juga adalah faktor utama yang membahayakan popularisasi dan pemasaran pengubah-penyimpanan tenaga. Walaupun terdapat projek penyimpanan tenaga dan subvenci yang sesuai untuk membantu pengubah penyimpanan tenaga, pasar belum beroperasi sepenuhnya.

Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.

tawaranPenghakiman cacat pengubah kuasa

Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa kerosakan mesin dan peralatan, dll.

Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak,KisaranPembuat pengubah kuasa, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.


KisaranPengubah jenis kering 480vRawatan penyelenggaraan permukaan



& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

Berapa banyak?Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.

Penukar jenis kering yang digunakan untuk penukaran tenaga kilang kuasa berbeza dari penukar minyak. Ia diharamkan untuk memimpin jalan di sisi tenaga bawah untuk mencegah lapisan izolasi penukar jenis kering daripada penetrat disebabkan terlalu tenaga disebabkan terlalu tenaga di sisi grid kuasa atau strok kilat pada garis.

Sesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.

KisaranKebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

Apabila mengambil sampel dalam tong bensin besar, sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin, tetapi tidak kurang dari tong. Apabila mengumpulkan sampel dalam batch pail atau botol ukuran kecil dan tengah, sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).

SoigniesMaklumat produk lain
  • AntibesPrice of 10 ton mobile boarding bridgePeluang dan cabaran pembangunan pasaran

    AntibesPrice of 10 ton mobile boarding bridgePeluang dan cabaran pembangunan pasaran

  • AntibesLift hidraulik menegakAnalisis prestasi biasa

    AntibesLift hidraulik menegakAnalisis prestasi biasa

  • Gobernador GalvezPengubah selai Amorphous dan pengubah yang ditenggelamkan minyakTentukan trend pasa

    Gobernador GalvezPengubah selai Amorphous dan pengubah yang ditenggelamkan minyakTentukan trend pasa

  • Lido di RomaHarga platform hidraulik mengangkatPembangunan produk

    Lido di RomaHarga platform hidraulik mengangkatPembangunan produk

  • Lido di RomaBridge boarding of aluminum alloyKaedah pembungkusan apa yang dibahagikan kepada

    Lido di RomaBridge boarding of aluminum alloyKaedah pembungkusan apa yang dibahagikan kepada

  • Bandar gunung hijau10 ton jambatan penerbangan tetapMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa m

    Bandar gunung hijau10 ton jambatan penerbangan tetapMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa m

  • Bandar gunung hijauPrice of Mobile Scissor Fork Lifting PlatformUndang-undang perlindungan saluran p

    Bandar gunung hijauPrice of Mobile Scissor Fork Lifting PlatformUndang-undang perlindungan saluran p

  • Bandar gunung hijauLift kecil dupleks rumah tanggaAdakah pembangunan dan inovasi berterusan mempunya

    Bandar gunung hijauLift kecil dupleks rumah tanggaAdakah pembangunan dan inovasi berterusan mempunya

  • segera:Peringatan: Maklumat KisaranPengubah jenis kering 480vRawatan penyelenggaraan permukaan memberi anda KisaranPengubah jenis kering 480vRawatan penyelenggaraan permukaan oleh syarikat kami, perkhidmatan KisaranPengubah jenis kering 480vRawatan penyelenggaraan permukaan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KisaranPengubah jenis kering 480vRawatan penyelenggaraan permukaan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KisaranPengubah jenis kering 480vRawatan penyelenggaraan permukaan. KisaranPengubah jenis kering 480vRawatan penyelenggaraan permukaan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KisaranPengubah jenis kering 480vRawatan penyelenggaraan permukaan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!