BenggalaSpesifikasi penyimpanan bagi pengubah jenis kotakHuraikan secara ringkas perkara utama opera

masa pelepasan:2022-08-14 12:54:52 Pengguna pos:122HP117294921 Paparan halaman:335

Petua teras:Benggala,Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pe

Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas,BenggalaHarga pengubah jenis kotak 250kVA, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

BenggalaMod perlindungan bagi pemilihan jenis pengubah ujian jenis kering

Untuk kebocoran yang telah berlaku, cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius, sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran, tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.

DouhuPengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji,BenggalaNilai perlawanan api bilik pengubah kuasa tenggelam minyak, angin dan pasir.

Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

Ungkapan jam digunakan untuk menunjukkan perbezaan fasa korelasi bagi tekanan kerja garis sisi kedua. Fasor tekanan kerja garis sisi utama digunakan sebagai tangan minit, jari tetap pada pukul , dan fasor tekanan fasa sisi kedua digunakan sebagai tangan kedua.


BenggalaSpesifikasi penyimpanan bagi pengubah jenis kotakHuraikan secara ringkas perkara utama operasi dan penyelenggaraan



Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrik

Beberapa kaedah pengesan untuk memasang pengubah

Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.

Kejujuran dan keuntungan bersamaOperasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

Dry type transformer factory


BenggalaSpesifikasi penyimpanan bagi pengubah jenis kotakHuraikan secara ringkas perkara utama operasi dan penyelenggaraan



Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan,BenggalaPengubah kuasa frekuensi berubah, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

Sampling inspectionFuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

Masa siklus pembersihan dan pemeriksaan kuasa-off akan ditentukan mengikut persekitaran sekitar dan keadaan muatan, secara umum dari setengah tahun ke sekali setahun;

Menurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

BenggalaBagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.

Untuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.

Hak cipta dan notis:
1. BenggalaSpesifikasi penyimpanan bagi pengubah jenis kotakHuraikan secara ringkas perkara utama opera yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat BenggalaSpesifikasi penyimpanan bagi pengubah jenis kotakHuraikan secara ringkas perkara utama opera, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan BenggalaSpesifikasi penyimpanan bagi pengubah jenis kotakHuraikan secara ringkas perkara utama opera adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian BenggalaSpesifikasi penyimpanan bagi pengubah jenis kotakHuraikan secara ringkas perkara utama opera mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Soigniesmengesyorkanberita
SoigniesBerita terkini