MolfettaJembatan naik hidraulik bergerak sesuaiRintangan hakisan yang baik

  • masa pelepasan:2024-03-28 11:26:54
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:396
  • Penerangan pantas:

    Molfetta,Tidak memahami syarat operasi paksi. Jika and a memahami beberapa prinsip dasar dan tiga elemen yang membawa kepada keja

Kandungan artikel

Tidak memahami syarat operasi paksi. Jika and a memahami beberapa prinsip dasar dan tiga elemen yang membawa kepada kejayaan, anda boleh memastikan bahawa anda dalam bentuk kerja yang baik untuk masa yang lama. Pemeriksaan sebelum menggunakan jambatan paparan bimbit: Semak jika valv pembuatan minyak ketat. Guna jambatan paparan bimbit: Guna pompa tangan untuk meningkatkan jambatan paparan ke kedudukan dan tinggi yang diperlukan; Place the tongue plate on the box and connect the safety chain to the box; Letakkan topeng roda dalam kedudukan yang sesuai di sebelah ban; Lepaskan valv pembuatan minyak manual untuk membuat silinder minyak dan roda dalam keadaan semulajadi, membuat mereka dalam keadaan tenang; Selepas persiapan di atas selesai, memuatkan dan membuka boleh bermula; Jaga-jaga untuk operasi: Simpan silinder minyak dalam keadaan tenang semasa digunakan; Kedua-dua angkatan elektrik dan manual mesti matikan suis pompa manual.

Modul keseluruhan paip masuk air dari jambatan boarding hidraulik mesti mempunyai sistem hidraulik yang masuk akal semasa proses aplikasi, sehingga peralatan mempunyai ketat udara yang baik dan jangka layanan panjang, dan tinggi peralatan ditetapkan pada platform perkhidmatan muatan dan lepaskan. The hydraulic press boarding bridge is used to maintain rapid loading and unloading of goods

MolfettaIa diperlukan untuk mengakui bahawa tiada objek lain dalam julat penggantian dan penggantian yang boleh menghalanginya. Loading and unloading channels are used to prevent the shipment of excessively long and dangerous items, such as flammable and explosive materials

Apabila menurunkan, lepaskan butang valv balik (putar ke arah jarum), dan bengkok akan menurunkan beratnya sendiri.

YanqulHydraulic system mode: hydraulic oil: anti wear hydraulic oil.

Jembatan pengangkutan adalah peranti pengangkutan antara garpu dan trak, membuat ia mudah untuk memuatkan dan memuatkan barang. Mainly used for loading and unloading goods in logistics, postal and telecommunications, transportation, electricity, industry and mining, enterprises, etc. Pemindahan forklift boleh cepat masuk dan keluar kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan. Kendaraan sudah ditempatkan, valve kembalinya dilepaskan, dan piring bibir terletak dengan lancar di belakang kenderaan. Jembatan dan kenderaan telah diatur dengan selamat dengan rantai. Pada titik ini sistem hidraulik tidak berada di bawah kekuatan dan kelas boleh bermula. Forklift tidak boleh masuk atau keluar barang secara langsung. Selepas selesai tugas, tekan kenderaan untuk memanjat jembatan naik lepaskan rantai tetap, memandu kenderaan, dan tetapkan semula jembatan naik.

Kaedah akustik vibrasi: Instrumen akustik vibrasi mengesan getaran dan bunyi sistem hidraulik, dan mengesan pakaian (jenis asas kegagalan komponen) dan status teknik komponen hidraulik menurut undang-undang akustik vibrasi. Berdasarkan ini, mengesan penyebab, lokasi, darjah, sifat, dan trenden pembangunan kegagalan. Sekarang, dengan pembangunan cepat industri logistik, permintaan peralatan logistik semakin lemah, dan peningkatan tambahan seperti jembatan naik hidraulik tetap dan saluran naik tetap, serta peningkatan penggunaan peralatan muatan dan lepaskan, telah dibuat. Beberapa penghasil telah mencapai eksport ke negara asing!


MolfettaJembatan naik hidraulik bergerak sesuaiRintangan hakisan yang baik



(Struktur) Kuat, kapasitas pembawa muatan tinggi, angkat licin dan pemasangan_; ā n zhu ā Ng) Pertahanan sederhana dan selesa. Provided strong support for long-term cargo handling for enterprises.

Sebagai peralatan bantuan khusus untuk memuatkan dan membuang kargo, jembatan boarding hidraulik sekarang digunakan secara luas di berbagai profesi dan tempat. Tinggi bahagian depan botol boarding bridge boleh disesuaikan mengikut tinggi kargo trak… Sebagai peralatan bantuan khusus untuk memuatkan dan membuang kargo jembatan boarding hidraulik sekarang digunakan secara luas di berbagai profesi dan tempat. Tinggi bahagian depan botol boarding bridge boleh disesuaikan mengikut tinggi kargo trak, dan piring bibir yang saling bertindih sentiasa berada di dalam kargo. Berbagai kenderaan pemindahan boleh muat dan lepaskan barang ke dalam kenderaan melalui jambatan pengangkutan, dan seluruh kenderaan memuatkan dan lepaskan barang boleh selesai dengan hanya satu operasi orang. Ini juga trend produksi yang selamat dan beradab di perusahaan, tidak hanya meningkatkan kelajuan logistik bekalan, tetapi juga menyimpan masa dan meningkatkan kuasa.

Sebab lokasi penggunaan berbeza, apabila menyesuaikan, perlu memperhatikan jambatan papan yang boleh memenuhi parameter yang digunakan dalam lokasi ini. Biasanya, parameter terperinci seperti persekitaran kerja, saiz bangku kerja, kapasitas muatan, persekitaran kerja, tinggi angkat, dll. perlu dianggap.

penjual besarSecara umum, terdapat beberapa sebab untuk kebocoran minyak silinder hidraulik: kerosakan cincin segel minyak pada silinder, dll. Tubuh silinder silinder minyak rosak. Oil leakage caused by defects such as air holes, sand holes, and shrinkage porosity in the guide sleeve.

Untuk menghindari kemalangan yang mungkin berlaku di dalam jambatan penerbangan semasa turun. Pasang blok anti-kejadian (juga dikenali sebagai bar penimbal) di platform untuk mengurangi kerosakan kepada jambatan dan bangunan papan. Semasa menggunakan jambatan naik, jika ia digunakan dengan betul menurut arahan dan peraturan, yang boleh memperlambat penuaan jambatan naik dan memperpanjang hidup perkhidmatannya. Memperbesarkan nilai jambatan naik.

Kedua-dua mengangkat elektrik dan mengangkat manual dan menurunkan menggunakan suis pompa manual untuk kembali.


MolfettaJembatan naik hidraulik bergerak sesuaiRintangan hakisan yang baik



Dengan pembangunan yang terus menerus, cepat dan sihat ekonomi negara China, volum logistik telah dua kali ganda, dan keperluan efisiensi transportasi dalam industri logistik telah semakin tinggi. Sebagai peralatan mekanisasi bantuan, jembatan muatan hidraulik bermain peranan yang sangat penting dalam muatan dan muatan kargo logistik sehari-hari. Forklifts boleh masuk secara langsung ke dalam bekas kereta dengan jembatan muatan hidraulik untuk sejumlah besar operasi muatan dan muatan yang hanya memerlukan satu orang untuk beroperasi, dan boleh mencapai muatan dan muatan dengan cepat dan selamat. Ia tidak hanya menyimpan pada biaya kapital manusia, tetapi juga meningkatkan produktifitas kerja.

penjual besarModul keseluruhan paip masuk air dari jambatan boarding hidraulik mesti mempunyai sistem hidraulik yang masuk akal semasa proses aplikasi, sehingga peralatan mempunyai ketat udara yang baik dan jangka layanan panjang, dan tinggi peralatan ditetapkan pada platform perkhidmatan muatan dan lepaskan. The hydraulic press boarding bridge is used to maintain rapid loading and unloading of goods

Plat penggantian melipat belakang dan hook tarik forklift boleh mudah bergerak jambatan boarding. Lapisan plat anti-skid gigi atau plat yang diperiksa ditempatkan di atas badan jambatan. The mesh is twisted and hollow, which not only improves the reliability of work, but also prevents the accumulation of grease, dirt, rainwater, and ice and snow. Peralatan ini sangat sesuai untuk tempat-tempat yang tidak boleh meletup dan terbakar, dengan kuasa hidraulik manual, tanpa menghasilkan percikan dan tidak perlu bimbang. Kuasa boleh dikonfigur sebagai: kuasa pompa tangan manual. Kuasa listrik. Pastikan silinder minyak diproses dengan memotong besi dan berguling. Beberapa item penyelamatan dan penyelamatan untuk jambatan papan tetap: setiap pin peluru berputar patut disimpan secara biasa untuk mengurangkan pakaian dan meningkatkan fleksibiliti dalam penggunaan; Penggunaan minyak hidraulik patut mengikut model yang dinyatakan, biasanya # atau #, yang patut diubah setiap enam bulan dan tangki minyak patut dibersihkan; Semua bahagian berputar patut dibersihkan secara biasa dan pasar patut membersihkan debu, pasir, minyak, blok besi, dll. pada mereka. Semasa menyimpan, penywelding, atau keseluruhan,MolfettaContainer Jembatan Naik, dan mengendalikannya dengan segera untuk menghindari pecahan semasa memuatkan; Jika terdapat kawasan besar cat mengukir dari tanah, ia juga tidak patut dilaksanakan untuk menghindari rust dan kerosakan. Jembatan penerbangan hidraulik telah menjadi peralatan pemuatan dan muatan penting dalam gudang logistik. Apa tindakan pencegahan yang patut diambil bila menggunakan peralatan? Seterusnya,MolfettaJembatan naik hidraulik bergerak, pembuat jembatan penerbangan - editor akan menyediakan perkenalan terperinci (xiá ng xì)

(Struktur) Kuat, kapasitas pembawa muatan tinggi, angkat licin dan pemasangan_; ā n zhu ā Ng) Pertahanan sederhana dan selesa. Provided strong support for long-term cargo handling for enterprises.

MolfettaTidak memahami syarat operasi paksi. Jika and a memahami beberapa prinsip dasar dan tiga elemen yang membawa kepada kejayaan, anda boleh memastikan bahawa anda dalam bentuk kerja yang baik untuk masa yang lama. Pemeriksaan sebelum menggunakan jambatan paparan bimbit: Semak jika valv pembuatan minyak ketat. Guna jambatan paparan bimbit: Guna pompa tangan untuk meningkatkan jambatan paparan ke kedudukan dan tinggi yang diperlukan; Place the tongue plate on the box and connect the safety chain to the box; Letakkan topeng roda dalam kedudukan yang sesuai di sebelah ban; Lepaskan valv pembuatan minyak manual untuk membuat silinder minyak dan roda dalam keadaan semulajadi, membuat mereka dalam keadaan tenang; Selepas persiapan di atas selesai,MolfettaJembatan naik mudah, memuatkan dan membuka boleh bermula; Jaga-jaga untuk operasi: Simpan silinder minyak dalam keadaan tenang semasa digunakan; Kedua-dua angkatan elektrik dan manual mesti matikan suis pompa manual.

Ia tidak dapat dihindari untuk melakukan pemeriksaan keselamatan sebelum menggunakan tekanan hidraulik untuk naik ke atas paksi. Periksa sama ada paip minyak rosak atau minyak yang bocor, dan sama ada kacang yang menyambungkan komponen terlepas. Spesifikasi rancangan untuk lif bekas kargo sepatutnya mengikut keperluan penggunaan kilang yang ada, seperti peledak-tahan, bumbung debu dll. Platform pemuatan dan pembuatan juga adalah tempat di mana banyak bahaya tersembunyi (termasuk platform jatuh secara tidak sengaja forklift, jadi rancangan keselamatan platform mesti sepadan dengan standar tinggi sistem lain dalam fasilitas, dengan fokus pada mengurangi bahaya ini dan tidak mengambil mereka dengan mudah untuk memastikan keselamatan operator dan produksi.

Jika mana-mana masalah ditemui, mereka perlu diselesaikan secara tepat masa. Jika mereka tidak dapat diselesaikan oleh individu, mereka boleh mengatur pegawai perbaikan dari pembuat untuk menanganinya. Ini berkaitan dengan keselamatan peribadi dan kehilangan harta. Dalam industri gudang hari ini, jembatan naik hidraulik tetap telah menjadi alat pemuatan dan lepaskan penting. Oleh itu, operasi dan penggunaan jembatan naik telah menjadi semakin penting, dan penyelenggaran dan penyelenggaran normal akan meningkatkan jangka hidup jembatan naik hidraulik. Jadi apa yang perlu diperhatikan apabila beroperasi dan menggunakan jembatan boarding hidraulik? Saya ingin memberikan perkenalan terperinci (xiá ng xì), berharap untuk membantu pelanggan dan rakan-rakan kami.


SoigniesMaklumat produk lain
  • El PasoPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiModel pembangunan perniagaan perlu diubah

    El PasoPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiModel pembangunan perniagaan perlu diubah

  • El PasoPlatform penangkapan hidraulik tahapStandard Kualiti

    El PasoPlatform penangkapan hidraulik tahapStandard Kualiti

  • ZiraPiawai untuk suhu operasi pengubah tenggelam minyakApakah sistem kawalan utama yang dijelaskan

    ZiraPiawai untuk suhu operasi pengubah tenggelam minyakApakah sistem kawalan utama yang dijelaskan

  • BusiaPenangkatan hidraulik platformKeperluan khusus untuk pengurusan dan penggunaan dalam pembinaan

    BusiaPenangkatan hidraulik platformKeperluan khusus untuk pengurusan dan penggunaan dalam pembinaan

  • BusiaJembatan pengangkutan gudangCara mengurangkan sinaran ke tubuh manusia

    BusiaJembatan pengangkutan gudangCara mengurangkan sinaran ke tubuh manusia

  • BenjinJembatan penerbangan tetap hidraulikCara menyelesaikan kelajuan yang tidak stabil

    BenjinJembatan penerbangan tetap hidraulikCara menyelesaikan kelajuan yang tidak stabil

  • BenjinPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiPasaran masih optimis

    BenjinPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiPasaran masih optimis

  • BenjinPlatform penangkapan hidraulik tahapPrinsip kerja dan petunjuk teknikal utama

    BenjinPlatform penangkapan hidraulik tahapPrinsip kerja dan petunjuk teknikal utama

  • segera:Peringatan: Maklumat MolfettaJembatan naik hidraulik bergerak sesuaiRintangan hakisan yang baik memberi anda MolfettaJembatan naik hidraulik bergerak sesuaiRintangan hakisan yang baik oleh syarikat kami, perkhidmatan MolfettaJembatan naik hidraulik bergerak sesuaiRintangan hakisan yang baik dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MolfettaJembatan naik hidraulik bergerak sesuaiRintangan hakisan yang baik, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MolfettaJembatan naik hidraulik bergerak sesuaiRintangan hakisan yang baik. MolfettaJembatan naik hidraulik bergerak sesuaiRintangan hakisan yang baik di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MolfettaJembatan naik hidraulik bergerak sesuaiRintangan hakisan yang baik, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!